خیلی باحاله هروقت میام آه و ناله کنم مینویسم که روزای خوبی پشت سر گذاشتمبعد یهو وارد فاز چس ناله میشم باز :))روزهای گذشته ی خوبی داشتیمبیرون رفتناباهم بودنادیدناحرف زدنادست گرفتناامروزم کارگاه مواد رو نرفتیمدمشون گرم بچه ها کنارم بودن نامردی نکردنمخصوصا ب.ص که فک نمیکردم مرام بذاره اما کلی دمش گرمبعد سیانور رو دیدیم دیگه.خوب بود البته نه به اندازه ای که فک میکردماما فیلم بدی نبود کلا و دیدنش خالی از لطف نبودپ هم طبق حرفایی که زده بودیم نامردی نکرد و نپیچوند و کنار من نشستحرف های کوتاه بین فیلم هم با پ خیلی جذاب بودخوش گذشت واقعا سینمابعد رفتیم که یه چیزی بخوریم اول که اشتبا رفتیم بعد دوبار پیاده شدیم اشتبا بود باز تصمیم گرفتیم بریم یه جا دیگه اونم یه بار پیاده شدیم اشتبا بود باز تصمیم گرفتیم بریم یه جای دیگه بالاخره به اون رسیدیم:)).حالا ۳تا ماشین داشتیم ولی چون اول فک میکردیم یه جای نزدیک میریم ۷نفری با ماشین من بودیمخلاصه آبمیوه زدیم و دیر شد تا رسوندیم بچه هارو و م.ذ هم گفت یهش گفتن دیگه حق نداره بره بیرونخلاصه که هنه حدود ۱۱ دیگه خونه بودنپ مسیج داد که خوابش میا دست و دلنوشته های ممنوعه...
ما را در سایت دست و دلنوشته های ممنوعه دنبال میکنید
برچسب: سینما تیکت,سینما کوروش,سینما آزادی, نویسنده: بازدید: 131 تاريخ: يکشنبه 7 آذر 1395 ساعت: 12:54